6 februarie 2013 |

Ganduri...

Ganduri hoinare
Fara de hotare
Imi trec prin minte
Ca inainte

Ganduri razlete
Si foarte indraznete
Prin minte imi umbla 
Si se alunga

Ganduri fugare
Fara de cale
Prin minte isi fac
De cap

Ganduri valoroase
Si cam zgomotoase
Print minte amortesc
Si se odihnesc 

Ganduri colosale
Si irationale
Vor in minte
Sa-mi intre


*fara virgula si punct
doar spatiu si atat

4 vis(e):

Adina Ioniță spunea...

Esti un veritabil Prometeu al cuvantului ! Versurile tale imi aduc aminte izbitor de mult de Verlaine !

....ღ...Dream...ღ... spunea...

Holy Sinner :) eu nici macar nu indraznesc sa fac astfel de comparatie:)
Bine ai venit si multumesc frumos pentru ganduri!

Adina Ioniță spunea...

Daca "poetul este un inginer al sufletului", dupa cum afirma insusi Stalin, atunci tu excelezi cu desavarsire in aceasta "meserie".

...ღ...Dream...ღ... spunea...

Holy Sinner Sunt coplesita :)

Trimiteți un comentariu