18 decembrie 2012 |

Phoenix

Din neant m-am nascut 
Si-n praf de stele am crescut
Cu lumina m-am hranit
Si setea cu divin mi-am potolit

Vesmantul de pamantean l-am imbracat
Si povara mortii am incaltat
Printre farame de visuri am copilarit
Si-n secundele timpului am murit

Si din neant am sa ma nasc din nou
Si am sa ma prefac intr-un ecou
Curcubeele hrana imi vor fi
Iar magia setea imi va potoli

Am sa ma imbrac cu a umbrelor adancuri
Si-am sa ma incalt cu fantastice talcuri
Si moarte de iar o voi cunoaste
Din neant din nou ma voi renaste...

Fara virgula si punct
Doar spatiu si atat

8 vis(e):

Brandusa spunea...

O alta G. multa mai profunda, multa mai adanca...mi-ai placut pasare a puterii :)

...ღ...Dream...ღ... spunea...

B. oare asa sa fie? :)

Brandusa spunea...

Asa este :)

D. spunea...

Superb:x
Absolut superb:x
Numai asta pot sa spun cand iti citesc poeziile ;))

...ღ...Dream...ღ... spunea...

B. hai sa te imbratisez si zambete sincere sa-ti daruiesc:)

...ღ...Dream...ღ... spunea...

Multumesc frumos Denisa:)

Anonim spunea...

Un talent frumos !

...ღ...Dream...ღ... spunea...

Multumesc frumos Denisa Irina:)

Trimiteți un comentariu