28 noiembrie 2012 |

...ღ...

Si-n fiecare dimineata
Imi pui in cafea speranta
Imi servesti micul dejun
Cu zambete si suflet bun

Sa ma mai inveselestii nitel
Mi-aduci mici raze pe cer
Si ma incurajezi mereu
Ca nici azi nu-mi va fi greu

La pranz mereu ma servesti
Cu puritatea ingerilor ceresti
Si-mi mai pui in ceasca de cafea
Iubire si intelegere din partea ta

Apoi tot soarele  pe cer il aduci
Impreuna cu vorbe dulci
Si ca in fiecare amiaza
Ziua imi lumineaza

La cina imi pui mereu pe masa
Bucurie si vorba aleasa
Servite cu dulci sarutari
Si nelipsitele imbratisari

Seara inainte sa adormim
Pe cer amandoi privim
Si il rugam pe Dumnezeu
Sa ne fie alaturi mereu..


Fara virgula si punct
Doar spatiu si atat

2 vis(e):

D. spunea...

E superba poezia:x
Am observat ca nu prea ai mai trecut pe aici :d

...ღ...Dream...ღ... spunea...

Denisa multumesc...am avut o perioada mai proasta,dar la rugaminile unor prieteni am redeschis blogul :)

Trimiteți un comentariu