13 februarie 2012 |

La multi ani Liviu!




                   Cand singuratatea te va inconjura
Si tristetea se afla in preaja ta
Eu am sa-ti doresc fericire
Si numai bine.

Cand ganduri negre nu te lasa
Si disperarea te apasa
Iti doresc sa ai rabdare
Si sa fii cat poti de tare.

Cand n-o sa mai crezi in nimic 
Si o sa mai speri decat un pic
Am sa-ti doresc sa ai credinta
Si multa,multa vointa.

Cand de putere ai sa fii lipsit
Si trupul iti va fi slabit
Am sa-ti doresc sanatate sa ai
Si tot ce-i mai bun din tine sa dai.

Sanatate si credinta
Rabdare si vointa
Fericire si mult bine
Primesti azi de la mine.



LA MULTI ANI!

10 vis(e):

Liviu R. spunea...

multumesc din tot sufletul Georgiana :*:*:*:*

Unknown spunea...

Din tot sufletul cu cea mai mare placere Liviu!:*:*:*>:D<>:D<

Goda spunea...

La multi ani Liviu...frumos gest :)

Sanusperiniciodatalamaibine spunea...

Hi ! La multi ani !

Unknown spunea...

Goda multumesc frumos si din partea mea si din partea lui:d

Unknown spunea...

Tic ! Tac ! :)

Yonne Ella spunea...

Frumos Poem !:X :)

Yonne Ella spunea...

La Multi Ani LUi ! ! ! :D :)

Unknown spunea...

Yonne Ella multumesc frumos.LA MULTI ANI inca o data:)

Anonim spunea...

la multi ani

Trimiteți un comentariu