4 noiembrie 2011 |

Traim...

Traim intr-o lume plina de haos
Muncind fara repaos.
Omenirea e din ce in ce mai rea
Nu-i mai e frica Doamne de mania Ta.

Traim mai rau ca in jungla 
In curand nimic n-o sa ne mai ajunga
Si poate ca maine
Ne-om omora pentru-o paine.

Traim cuprinsi de setea avutiei
Uitam sa ne mai rugam Tie
In loc sa-Ti multumim si sa ne rugam
Stim doar sa ne uram si sa blestemam.

16 vis(e):

Flyerboy spunea...

Cat adevar in versurile tale :-<

Lavinia Dance spunea...

Cat de adevarat din pacate.

Anonim spunea...

Noi,oamenii ne dezumanizam pe zi ce trece.Uita ca Dumnezeu exista!

Lavinia Dance spunea...

Ce ar trebui sa facem ca s-o alungam?


P.S.Ai primit celelat com?:D

Unknown spunea...

ai abordat o tema religioasa... nu ma asteptam sa citesc o astfel de poezie :) dar e ok.. insa sper ca nu te-ai dat pe teologie !?! :))

Unknown spunea...

Flyerboy din viata reala m-am inspirat:) >:D<

Unknown spunea...

£avi H. asa este:( >:D< >:D<

Unknown spunea...

Denisaaa si tu ai mare dreptate,din pacate:( >:D<

Unknown spunea...

£avi H. l-am primit numai ca nu le publicasem:)
Chiar nu stiu ce sa facem:-??Eu una nu am gasit solutia pana acum...

Unknown spunea...

..:: Alyn :) ::.. :)) Nu m-am dat,asa mi-a venit pur si simplu sa scriu:) >:D<

Anonim spunea...

Foarte adevarata poezia asta!:)

D. spunea...

bine spus...

Unknown spunea...

Anna. Ms:)

Unknown spunea...

Denisa e bine spus dar din pacate pacat ca este adevarat...>:D<

Rebeca C. spunea...

Extrem de adevărat. dureros chiar...

Unknown spunea...

Rebeca C. din pacate asa e:(

Trimiteți un comentariu