8 octombrie 2011 |

Pentru maicuta mea...

Si te-am lasat maicuta draga
La poarta stand pe banca
Cu lacrimi in obraji ma priveai
Si sa am grija imi spuneai.

Pe frunte mi-ai dat o ultima sarutare
Cu multa durere,o ultima imbratisare.
Si-n clipa in care eu am plecat
Am simtit cum sufletul mi s-a sfarmat.

Dar am plecat sa-mi fac un rost in viata
Si-apoi am sa ma intorc acasa
Sa-ti fiu alaturi la bine si la greu
Asa cum ai fost si tu langa mine mereu.

14 vis(e):

Lavinia Dance spunea...

ce frumoasa poezie...
din suflet..

Anonim spunea...

ce frumos si emotionant :)

D. spunea...

ce frumos:)

Flyerboy spunea...

Cat de frumos ai scris!!
E emotionanta!!

Unknown spunea...

£avi H.asa este,e din suflet poezia:)

Unknown spunea...

Denisaaa multumesc frumos>:D<

Unknown spunea...

Denisa multumesc si tie>:D<

Unknown spunea...

Flyerboy multumesc si tie,ca de obicei esti foarte dragut:)>:D<

Flyerboy spunea...

PS : Ai o leapsa micuta pe blogulet la mine :*:*

Unknown spunea...

Flyerboy multumesc frumos pentru ea,am preluat-o :-*

Unknown spunea...

superba poezia!
si eu am plecat sa-mi fac un "rost in viata".. dar nu i-am scris asemenea versuri.. :)

Unknown spunea...

..:: Alyn :) ::.. multumesc frumos:)

Alex spunea...

Frumoasa poezia :X
Din inima :o3

Unknown spunea...

Alee.Mee :-x: multumesc frumos:)

Trimiteți un comentariu