4 septembrie 2011 |

Si fara simturi...

Si chiar de-ar fi sa raman muta
Mai am alte metode inca
Prin care sa iti zic ca te iubesc
Si ca mai am motive sa traiesc.

Si de am sa-mi  pierd vederea
Eu tot nu as renunta
Sa te ajut cand iti este greu
Si sa-ti fiu alaturi mereu.

Si surda chiar de voi fi
Pe buze voi invata a citi
Sa stiu oamenilor sa le vorbesc
Sa-ti zic cat de mult te iubesc.

Si mainile de nu le voi putea folosi
Alte mijloace eu voi gasi
Singura sa ma pot descurca
Cand ai nevoie pe mine sa te poti baza.

Si fara picioare de as ramane
Te-as urma oriunde
Am sa ma si tarasc nevoie de ar fi
Sa stii ca pe mine te poti bizui

Si fara simturi de as fi
Ti-as demonstra in fiecare zi
Ca atat timp cat am iubirea ta
Am pentru ce lupta.

P.S.:
Chiar daca vorbesc,vad si aud
Nu mai am pentru ce sa lupt
Oricat de mult as incerca
Iubirea ta n-o voi mai avea...

14 vis(e):

Anonim spunea...

ce frumos !;x
chiar m-a impresionat aceasta poezie...
uniii renunta la auz,vorbit,etc pentru iubirea cuiva :)

Flyerboy spunea...

Superb :X:X

AndreeEA spunea...

Extraordinar !!! Altceva nu pot spune .. pentru ca nu sunt cuvinte potrivite.

Anonim spunea...

frumos:X Te astept si pe la mine
Te pwp:*
Aaa...era sa uit, cand crezi in tine si in ziua de maine, cu siguranta ii vei castiga dragostea. Succes.

broderie manuala spunea...

frumos:)

C.L.M. spunea...

Nu-mi place P.S.-ul :(

Unknown spunea...

Da Denisaaa,renunta,dar pacat ca uneori cel pentru care renunta intoarce spatele si nu vede ce se intampla in jurul lui...
O zi frumoasa sa ai >:D<

Unknown spunea...

Mersi Flyerboy.O duminica minunata iti doresc si cu drag te imbratisez >:D<

Unknown spunea...

AndreeEA uneori si tacerea este un raspuns:)
O zi minunata iti doresc >:D<

Unknown spunea...

O sa trec si pe la tine Gabriela.Uneori cu tot cu incredere si cu tot cu lupta e greu de castigat dragostea...
O zi frumoasa:)

Unknown spunea...

Multumesc calator spre infinit si pe aici bine ai revenit.O duminica minunata >:D<

Unknown spunea...

C.L.M....uneori sfarsitul nu este asa de frumos si cum am vrea noi...

Unknown spunea...

Nu de da batuta atat de usor ! e foarte posibil sa ai pentru totdeauna iubirea lui fara sa iti dai seama... :))
o zi frumoasa :D

Unknown spunea...

..:: Alyn :) ::.. nu cred ca mai am iubirea lui de mult,daca era sa o am el nu mai avea prietena de ceva timp,isi recunostea greseala si se intorcea la mine:)
Oricum multumesc pentru sfat:)
si tu sa ai o zi minunata>:D<

Trimiteți un comentariu