5 aprilie 2011 |

Primavara!

Primavara a venit,
Oamenii s-au dezamortit.
Pe camp ei au plecat ,
Via au luat-o la taiat.

Tot pamantul e arat,
Cu seminte semanat.
Prin gradinitile de langa casa
Florile-au inceput sa iasa.

Iata ziua s-a marit,
Toti oamenii ies la muncit,
Nu mai lenevessc prin casa,
Caci primavara nu-i mai lasa!

18 vis(e):

Lavinia Dance spunea...

frumoase versuri...

Unknown spunea...

@Lavinia:Mersi>:D<

C.L.M. spunea...

Ce draguttt!:X

Unknown spunea...

@C.L.M. :Mersiii:)

Anonim spunea...

O, Doamne, imi aminteste de acasa poezia ta!>:D<

Unknown spunea...

@Ana Maria:Gandindu-ma la cei de pe la tara am facut poezia asta.Bine,trebuia sa o fac un pic mai lunga si cu mai multe detalii,dar m-a intrerupt cineva si mi-a "fugit" inspiratia:) >:D<

taio spunea...

frumos si incurajator

Unknown spunea...

@taio:in primul rand iti multumesc frumos,in al doilea rand iti urez bun-venit pe aici :)

Andreea Blându spunea...

frumoase versuri....
Se simte primavara in aer....

Unknown spunea...

@Deea:Bine ai venit,ma bucur ca iti plac versurile:) >:D<

Issa spunea...

foarte frumoasa poezia:)

D. spunea...

ce mai pot spune?
superba poezia >:d<

Unknown spunea...

@Issa:Ma bucur ca iti place:)

Unknown spunea...

@Denisa:Ce mai pot spune?;))Multumesc din suflet >:D<

29 decembrie spunea...

parc-ar fi rupta din folclor ;x .

Unknown spunea...

@29decembrie:la viata de la tara m-am gandit cand am facut-o :) >:D<

Vera spunea...

Tiiii,ce bine că a venit!Eu am așteptat-o atât de mult...

Unknown spunea...

@Vera:Si eu la fel:)Acum trebuie doar sa se incalzeasca un pic mai mult.Bine ai venit pe aici:)

Trimiteți un comentariu