8 martie 2011 |

Martisoare de 8 Martie

Iata ca nu inceteaza sa mai apara surprizele si cadourile.De data asta ii multumesc din suflet lui Mallynna pentru surpriza pe care mi-a facut-o.Un gest foarte frumos din partea ei care m-a bucurat si inveselit foarte mult.Acesta este martisorul primit de 8 Martie,unul foarte frumos si special pentru ca este facut chiar de ea:

De data asta am sa fiu un pic egoisa si nu am sa il dau nimanui,o sa il pastrez pentru mine,dar voua,dragele mele prietene si cititoare am sa va ofer cate o floare si o raza de soare,floarea sa va inveseleasca casa,iar raza sa va lumineze casa.

LA MULTI ANI pentru mame,prietene,surorile,vecinele,pentru toate FEMEILE!Sa aveti o primavara cat mai frumoasa si tot ce e mai bun in viata!

LA MULTI ANI!


Si iata ca am mai primit un martisor de la Kateryna careia ii mutumesc si ei din tot sufletu meu,mi-a facut o adevarata surpriza si ea.Acest martisor as vrea sa il daruiesc tuturor femeilor si tuturor cititoarelor mele:

LA MULTI ANI!


Si cum zice Lavinia ,careia ii multumesc din tot suflet,chiar daca am primit doua martisoare mai este loc si de un al treilea si al patrulea si al cincilea:)Eu primesc cu mare drag tot ceea ce mi se ofera si de fiecare data cand intru pe un blog si vad ca cineva mi-a facut o surpriza ma bucur enorm,chiar daca este un cadou,un premiu,un martisor,sau orice virtual pentru mine are o mare importanta si ma bucura enorm de mult lucru asta.Dar hai sa las vorba si sa va arat si voua al treile martisor,pe care l-am primit de la Lavinia,careia inca o data ii multumesc si cu un zambet o rasplatesc:)

Asta doresc si eu la toate femeile si nu numai,doresc lucrul acesta sa se intample in fiecare zi,sa ne bucuram si sa zambim,sa avem parte de tot ce e mai bun in viata.

LA MULTI ANI!



4 vis(e):

yna spunea...

La multi ani draga mea si o zi minunata!

Unknown spunea...

@Yna:Mersi frumos,asemenea si tie>:D<

Mallynna spunea...

Ma bucur ca iti place

Unknown spunea...

@Malynna:Imi place foarte mult.Mersi>:D<

Trimiteți un comentariu