23 martie 2011 |

Lacrimile cerului

Astazi cerul s-a intunecat,
Ceva cred ca l-a suparat.
Lacrimi din ochi i-au cazut
Si-au ajuns pe pamant.

Cu ochii tristi la el priveam,
Ce s-a-ntamplat,il intrebam.
De-ar fi putut,mi-ar fi raspuns,
Dar eu eram prea jos si el prea sus.

As fi vrut sa-l ajut,
Dar din pacate n-am putut.
Din plans nu se oprea
Si lacrimi mereu varsa.

Cand un pic s-a mai racorit,
Din plans el s-a oprit.
Parca fata i s-a mai inseninat
Si razele de soare au dat.

19 vis(e):

Lavinia Dance spunea...

frumoasa poezia:X
asa de mult imi place cum pui tu totul in versuri;))
multumesc pt mica poezie ce mi-ai lasat-o pe blog:*

Unknown spunea...

@Lavinia:Mersi mult de tot,ma bucur ca iti place.
Nu ai pentru ce sa imi multumesti,placerea a fost de partea mea >:D<

Anonim spunea...

Raze de Soare în visele tale ! Zi senină , ţie zbor către vise deschise !

Unknown spunea...

@Picatura Sufletului:Pentru urare iti multumesc
Si cu drag te imbratisez.
Si tu sa ai zile senine,
Pline numai de bucurie!

>:D<

Lavinia Dance spunea...

>:D<

Unknown spunea...

@Lavinia: :) >:D< La imbratisare raspund cu o alta imbratisare :)

D. spunea...

o poezie foarte frumoasa:)
mereu reusesti sa compui ceva minunat>:d<

Unknown spunea...

@Denisa:Mersi mult de tot>:D<

Unknown spunea...

mereu delicata si surprinzatoare,frumos...

Unknown spunea...

@Tatookis: >:D< Multumesc din toata inima mea :) >:D<

ღAzucenaღ spunea...

Ce frumos ca si tu ai scris despre ploaie!

AndreeEA spunea...

Foarte frumos ... si trist in acelasi timp :(

Unknown spunea...

@ღAzucenaღ :Cred ca majoritatea scrie despre ploaie:)

Unknown spunea...

@AndreeEa:Pana la urma tot au dat razele de soare:)

NIKTOLGIOCHI SRL spunea...

Tare trista poezia ta, dar mult prea frumoasa... din pacate este doar vina noastra pentru lacrimile cerului, noi suntem de vina pentru suferinta lui :(

Unknown spunea...

@Kateryna:Nu stiu pana la urma cine e vinovat de suferinta cerului,dar tot ce stiu e ca pana la urma razele de soare tot o sa dea si cerului nu-i vor mai curge lacrimi si nu va mai suferi

O imbratisare iti trimit si un mic pupic :) >:D<

Anonim spunea...

E speranta in poezia ta? Cred ca da. E speranta din momentele cand e intuneric si te incearca tristetea si astepti momentul luminii, al luminarii. E foarte frumoasa poezia!

Unknown spunea...

@Ana Maria:Este si speranta in poezia mea:)Mersi pentru apreciere>:D<

maddu fluturash spunea...

da ,,:x.... cand cerul plange..... are un motiv,, si cred ca il stiu:X.....

Trimiteți un comentariu