13 februarie 2011 |

Un cadou...

Astazi am aflat ceva
Cum,ca este ziua ta.
La un cadou ma gandesc
Sa vedem ce eu gasesc.

Cu timpul m-am intalnit
Si cu el m-am tocmit.
Pana la urma a cedat
Cateva clipe mi-a dat.

Fericirea umbland agale
Mi-a iesit exact in cale.
Vazand ca un cadou vreau sa fac
O bucata de fericire mi-a dat.

Soarele privindu-ma de sus
O raza de a lui mi-a adus.
Noptea mi-a dat si ea
Pentru tine o frumoasa stea.

Din tot ce-am  adunat
Un cadou am sa iti fac.
Clipele ce sunt fericite
Cu  raza sunt impletite.

Din ele am sa fac un chenar frumos
Si steau o sa o pun intr-un colt.
In mijloc "LA MULTI ANI" o sa adaug
Si inca un cadou o sa mai caut.





Liviu de ziua ta  cu drag te imbratisez si "LA MULTI ANI" iti urez.Toate dorintele tale sa se implineasca si sa ai parte de tot ce e mai bun in viata.

4 vis(e):

Liviu R. spunea...

un cadou superb,iti multumesc.....raman dator de cinste, raman dator vandut :)))
* toata fericirea din lume iti doresc pt ca meriti ,sincer, ma bucur ca imi esti alaturi

Unknown spunea...

@Liviu:Placerea a fost de partea mea,un prieten iti este alaturi si la bine si la greu;)
Multumesc pentru ce mi-ai trasmis,asemenea iti doresc si eu tie:*>:D<

Seninle olmak istiyorum. spunea...

Ce dragut din partea ta.
Frumos cadou!:)

Unknown spunea...

@Seninle:Ma bucur ca iti place cadoul meu:)

Trimiteți un comentariu