25 decembrie 2010 |

Cadoul de la Mos...

Dimineata cand eu m-am trezit
Cadou sub brad am gasit.
Mosul a trecut si pe la mine
Si mi-a amintit de copilarie.
De noaptea in care nu dormeam
Si pe el il asteptam.
Cat de fericita eram
Cand cadoul sub brad gaseam,
Peste parinti in pat saream
Si ce-am primit le aratam.
Ei cu drag in brate ma luau
Si pe frunte ma sarutau.
Imi ziceau ca am fost cuminte
Si Mosul de mine si-a adus aminte.

11 vis(e):

BellaVanilla spunea...

frumoos:X

Unknown spunea...

@Bella:Mersii:)>:D<

AndreeEA spunea...

Foarte frumos. Craciun Fericit >:D< :*

Anonim spunea...

Foarte frumoasa poezia! >:D<

Pifuneata spunea...

@dream ce frumos ai compus....Craciun fericit!

Brandusa spunea...

Un Craciun vesel, cu daruri din suflet...cu bun si bine, cu iubire si Mosi frumosi sa le fii draga!

Unknown spunea...

@AndreeEa:Mersi.Craciun fericit>:D<

@Ana Maria:MA buucr ca iti place>:D<

@Pifuneata:Mersi mult.Craciun fericit si tie>:D<

@Brandusa:Multam fain,asa sa fie la toata lumea si la tine>:D<

Lavinia Dance spunea...

dragute versuri:) m-au facut sa zambesc!

Unknown spunea...

@Lavinia:Un zambet bine-venit:)Ms:*

Marmo spunea...

Era tare frumos sa ai emotia aceea că poate moşul îţi va aduce ce îţi doreai ... dar până şi moşul a devenit astăzi un vis...

Unknown spunea...

@Marmo:Asa este,numai ca nu pentru toti a devenit un vis;)

Trimiteți un comentariu