16 noiembrie 2010 |

...

Pe strada era
Spre scoala se ducea,
O masina in viteza a venit
Si pietonii a lovit.
Nici frana nu a pus
Si mai departe s-a dus.
De politie,soferul,urmarit era
Si pe unde apuca fugea.
Intr-o clipa nefericita
A fost si ea lovita,
Pe jos a cazut
Si nimic nu a mai vazut.
Tipand in jurul ei auzea,
Voia sa se ridice,dar nu putea.
Oamenii langa ea au venit
Si-atunci inconstienta a devenit.
Pentru o clipa s-a trezit
Si-un ticait a auzit.
Intinsa pe pat era 
Si nu se putea misca.
Dupa ce a auzit acel ticait
La loc a adormit.
Cand din coma si-a revenit
A aflat si ce a patit...
Incredere a avut
Si-acum bine s-a facut...

15 vis(e):

llobyt spunea...

as scrie si eu un comentariu in versuri ,dar nu pot acum ...am ramas blocat citit blogul tau...:D

Unknown spunea...

@llobyt:deci sa intelg ca iti place blogul meu si cum scriu eu? :D

Liviu R. spunea...

felicitari pt ritmul poeziei!- ,sunt curios e bazata pe fapt real?(daca sunt prea curios nu imi raspunde!)

Unknown spunea...

@Liviu:in primul rand mersi mult de tot,in al doilea rand nu esti prea curios si poezia e bazata pe fapte reale;)

Liviu R. spunea...

hmmmm ...ti.am zis eu ,cred ca sunt prea curios,ca acum caut ceva detalii,intr.un fel sau altul ;)

Unknown spunea...

@Liviu:a fost un mic accident,exact asa cum e descris si in poezie;)mi-a dat inspiratie si asa am creat poezia:)

Liviu R. spunea...

offff,atunci ma bucur ca s.a terminat cu bine :)
ps: avea carnetul de la 'pitesti' soferul?(fara sa jignesc pitestenii ,sunt oameni minunati) nu imi plac cei ce fug de responsabiitatea propriilor actiuni

Unknown spunea...

@liviu:intr-un final a fost totul bine:)nu era pitestean soferul;):P
ps:nici mie nu imi plac oamnenii care fug de responsabilitatea propriilor fapte,din moment ce ai facut o fapta rea trebuie sa platesti pentru ea,pana sa o faci trebuia sa te gandesti de o mie de ori la riscurile care sunt si daca e bine sa faci asa sau nu

hgfhf spunea...

accident descris in versuri, fain :)daca sa facut bine e ok nu mai conteaza ce a fost

Unknown spunea...

@Florin:asta conta cel mai mult:sa se faca bine si s-a facut:)

Lavinia Dance spunea...

ce dragut, ce frumos ar fi daca in viata reala tot asa usor ar fi, sa te trezesti si totul sa fie bine , dar pana la urma se poate cu putina credinta:)

Unknown spunea...

@cypy:ma bucur ca iti place:)

Unknown spunea...

@Lavinia:ar fi frumos,dar din pacate nu e asa,nu trebuie sa ne pierdem credinta:)

Lavinia Dance spunea...

cateodata sa stii ca este, adica am citt mai sus ca ai fost inspirata de un caz reala, inseamna ca totusi mai exista speranta :) cand exista crdinta exista si speranta si invers:)

Unknown spunea...

@Lavinia:ai perfecta dreptate in tot ce zici:)

Trimiteți un comentariu